Kirjoittaja Aihe: Peugeot kyltti hyvään kotiin  (Luettu 2974 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

drinkalot

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 648
Peugeot kyltti hyvään kotiin
« : 28.09.2025, 10:45:31 »
Kuvan mukainen metallikyltti annetaan hyvään kotiin. Ainoa ehto on nouto Mäntsälästä, rahaa tai muuta korvausta en kaipaa.

Ensimmäinen hakija saa. Osoite yv:llä.

megaman

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 366
  • ajossa: 407 Coupé, Jumpy 120, iVTEC
Vs: Peugeot kyltti hyvään kotiin
« Vastaus #1 : 03.10.2025, 20:31:18 »
Jos ei kukaan ole kylttiä vielä hakenut tai hae, voin sen joku päivä noutaa.
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309, 206, 307 SW...

drinkalot

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 648
Vs: Peugeot kyltti hyvään kotiin
« Vastaus #2 : 05.10.2025, 06:16:18 »
Tuossa edelleen nököttää.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 757
  • 508 GT-Line 225
Vs: Peugeot kyltti hyvään kotiin
« Vastaus #3 : 05.10.2025, 08:12:08 »
Tuossa edelleen nököttää.

Katsotaan kumpi ehtii hakea. Nokitan kahvipaketilla  :)
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Aakku

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 769
Vs: Peugeot kyltti hyvään kotiin
« Vastaus #4 : 05.10.2025, 09:44:48 »
Mun ajatusten virrassa nyt on käynyt niin, että auton merkki on vaihtunut, mutta tuon kyltin takia ei voi muita merkkejä pihaan parkkeerata.
Käykää nyt nopsaan noutamassa tuo merkki pois, jotta pysäköinti olisi taas mahdollista. :)
Peugeot Expert 2.0 BlueHDi 180 EAT-6 -17
Fiat Scudo 1.6 JTD -07

drinkalot

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 648
Vs: Peugeot kyltti hyvään kotiin
« Vastaus #5 : 05.10.2025, 11:47:06 »
Katsotaan kumpi ehtii hakea. Nokitan kahvipaketilla  :)

Käytän vain tummapaahtoisia papuja.