Tervehdys, juuri hankittu 205 Gti, 1.6 -89. Pintakaasulla toimii hyvin, tyhjäkäyntiä käy noin 2000r/min mutta tasaisesti. Ajossa ei kestä kaasua yli 3000r/min muuta kun pikkuhiljaa kisuttamalla. Paikallaan kaasuttaessa ampuu pikkasen putkeen. Vaihdettu tulpat, virranjakajan kansi, bensan suodatin. Auto ollut pois rekisteristä melkein kymmenen vuotta, juuri katsastettu. Ilmamassamittari ilmeisesti vaihdettu, kylläkin käytettyyn.
Mitä suosituksia
Sytytyksen säätö
Sytytyksen ohjaimen vaihto
Kaasuläppäkotelo vaihto / puhdistus?
Muuta?