Kirjoittaja Aihe: korkeat päästöt  (Luettu 2599 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

st51

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 1
korkeat päästöt
« : 08.10.2025, 20:45:18 »
Tunnistaako kukaan ongelmaa? eli auto peugeot 308 1.6 bensa -09,korkeat päästöt korotetuilla kierroksilla.
kylmänä kun käynnistää auton niin, n 10s kuluttua prötkähtää ja sytyttää vikavalon jollei anna vähän kaasua just siinä kohtaa.kokemuksia?