Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku
Tämä aihe
Tämä alue
Koko foorumi
Google
Bing
Uutiset:
Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Peugeot-foorumi.com
»
Peugeot-keskustelu
»
Yleinen Peugeot-keskustelu
»
Yleistä Peugeoteista
»
korkeat päästöt
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: korkeat päästöt (Luettu 2599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
st51
Uusi käyttäjä
Viestejä: 1
korkeat päästöt
«
:
08.10.2025, 20:45:18 »
Tunnistaako kukaan ongelmaa? eli auto peugeot 308 1.6 bensa -09,korkeat päästöt korotetuilla kierroksilla.
kylmänä kun käynnistää auton niin, n 10s kuluttua prötkähtää ja sytyttää vikavalon jollei anna vähän kaasua just siinä kohtaa.kokemuksia?
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Peugeot-foorumi.com
»
Peugeot-keskustelu
»
Yleinen Peugeot-keskustelu
»
Yleistä Peugeoteista
»
korkeat päästöt