Kirjoittaja Aihe: Kenelläkään joensuun alueella peugeotplanet tai diagbox ohjelmistoa?  (Luettu 2720 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tepsu

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 9
Eli ecu ilmeisesti lukossa autossa. tartteis jommankumman ohjelmiston että saisi ecun auki.
tai vaihtoehtoisesti kaapelia lainaan tai jos saa vag tai bmw kaapelin modattua niin pinnijärjestystätietoon.