Moro ! Olisi aikeissa hankkia joku Pösön farkku tai monikäyttömalli, esim 308,3008 tai 508 diesel moottorilla, mieluiten 2.0Hdi, missä vuosimalleissa ja moottori vaihtoehdoissa löytyy aito automaattivaihteisto momentinmuuntimella, noita ropotteja en enää edes harkiktse.