Kirjoittaja Aihe: Koeajolla autossa pientä nykimistä todettu. Ominaista pösöille toki.  (Luettu 3035 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

knoj

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 5
Kyseessä Peugeot 2008 1,2 2016, Onko näin niin kuin he kirjottavat "ominaista pösölle"? Olen antanut Huutokaupat.comiin tarjouksen kyseistä autosta, mutta uskaltaako korottaa?

LionRouge

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 404
  • L'être en mouvement
Nykiminen ja ehkä öljyn kulutus kertovat siitä, että jotain remonttia on tiedossa. Omasta riskinottokyvystä ja -halusta riippuu mitä on valmis tarjoamaan sellaisesta. Nykiminen ei ole kunnossa olevan auton ominaisuus...
”Kyllä mä tän ymmärrän, mutta kun mun aivot ei.” M.N.

knoj

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 5
Nyt täytyy toivoa, että joku antaa korkeamman tarjouksen. Kiitos vastauksesta.