407 ESP-vikaa etsittäessä huomasin. että viiksipaketista, sinisestä ja harmaasta liittimestä lähtee CAN-johtimet (punotut) Kun mittasin väylien vastuksia, sinisestä lähtevässä parissa oli oikea 61 ohmin vastus. Harmaasta liittimestä lähtevässä parissa ei ollut mitään eloa ja toisessa johtimessa oli 4,5 voltin jännite, mutta toisessa vain 0,5 volttia. Selvitin, että tuosta harmaasta liittimestä lähtevä johdinpari menee konehuoneen sulakerasiaan. Johtimet johtaa virtaa sulakerasian liittimeen, joten johdot ovat kunnossa. Johtuuko ESP-vika sulakerasiaan integroidusta vioittuneesta 120 ohmin vastuksesta? Vikakoodit on luettu, ne viittaavat väylävikaan, vialliseen asentoanturiin sekä ohjainlaitteen ohjelmistopäivityksen tarpeeseen. Tarkoittaako ohjelmistopäivitys samaa kuin kalibrointi.