Kirjoittaja Aihe: Uudistunut 408  (Luettu 1313 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MTN

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 243
Uudistunut 408
« : 27.05.2026, 14:56:53 »
Mitäs mieltä olette 408:n facelift mallista? Mielestäni tyylikkäämpi kuin edeltäjä. Valaistu Peugeot-logo perässä jännä. Aika edullinen mielestäni tuo Launch edition Hybrid 145 malli, 31 990 €. Millainen lienee moottori ja vaihteisto luotettavuudeltaan?

308 SW GT BlueHDi 180 Aut. -15, 306 Cab 2.0i -94, e-2008 GT 136 hp 50 kWh -22.
ex: 308 HB Sport 1.6 HDi -08, 206 HDi -01, 605 SRi -90, Citroen C3 Picasso 1.6 HDi -09

pööösjåå

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 110
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #1 : 02.06.2026, 18:22:53 »
Onko siis  Pösö halvempi kuin Citikan vastaava malli ?
607  2.2  -05

Tkarkka

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 262
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #2 : 02.06.2026, 20:29:16 »
Eikös Citroen C5 X:n valmistus ole päättynyt?
Peugeot 309 1.6 GR -89, 309 1.6i GR -90, VW Passat 2.0 16V GL -91, Peugeot 406 2.2 Sport GW -01, VW Golf  5-ov. 1.4 92 kW, VW Golf Variant Alltrack 1.8 TSI 132 kW -17.

pööösjåå

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 110
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #3 : 02.06.2026, 21:28:55 »
Aha
Ok
Hyvännäköinen oli citikka myös Pösö ihan ok.
607  2.2  -05

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 757
  • 508 GT-Line 225
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #4 : 04.06.2026, 10:59:48 »
Mitäs mieltä olette 408:n facelift mallista? Mielestäni tyylikkäämpi kuin edeltäjä. Valaistu Peugeot-logo perässä jännä. Aika edullinen mielestäni tuo Launch edition Hybrid 145 malli, 31 990 €. Millainen lienee moottori ja vaihteisto luotettavuudeltaan?

Siitä vaan pörisijä alle, pitkä takuu eli huoletonna kovasi hanaa. Pitää käydä koeajamassa, koska on se stylempi kuin aiempi...piileviä parannuksia myöskin tehty. Oisivat sen massiivisen mustan takapuskurin vielä stailanneet...408 on tosi järkevä auto, jos vaikka vertaa 508:iinki...Samat tilat, kehykselliset ovet, seikkailumuovit, hillityt renkaat alla ja tuon 3-sylinterisen pörisijän ääni liki V6:sta, eikä tarvitse latailla. Pienellä tuningilla oiva facelifti tarjolla!
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #5 : 04.06.2026, 20:34:25 »
Mutta miksei ole täyssähköä tarjolla?  >:(

iwontgofast

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 86
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #6 : 05.06.2026, 07:31:18 »
Mutta miksei ole täyssähköä tarjolla?  >:(

NIII-I  Kuitenniin saksassakin niitä myydään.

Kyllä tuolla päitä kääntelis.
Ex Pesoot: 405 1.6 GL -89   405 1.6 GLi -94   306 1.6 HB -99 
307 SW 1.6 - 04(x2) -05    308 SW 1.6 Hdi -10 
208 e-Hdi 92 M5 (paku) -13  508 SW e-THP 165 A6 -15
208 Puretech 110 A6 -16
Nykyiset: 508 Hybrid 225 (FB) -21   e-2008 GT -22

ves_ku

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 530
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #7 : 05.06.2026, 17:07:27 »
Mutta miksei ole täyssähköä tarjolla?  >:(

Samaa ihmettelin. Ei sillä, että sellaista varsinaisesti kaipaan. Sen verran kyllä kiinnosti, että vilasin configuraattorin läpi. Aika ohueksi on mennyt voimalinjavalikoima.

Vaihteeksi ihan mukavan näköinen peli kyllä pösöltä. Tuon 508 II:sen jälkeen ei oikein oo herättänyt mikään kiinnostusta. Paitsi sähkö 208 oli ihan kiva kaupunkikottero. Pitäisi vain ensin muuttaa kaupunkiin.

Sitikalla vasta kehnosti tarjontaa on. Harmi kyllä. Uudessa C5 Aircrossissa on ihan onnistunut tabletin asennus kojelaudassa, mutta muuten ei oikeen.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2026, 17:13:44 kirjoittanut ves_ku »

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #8 : 06.06.2026, 21:05:00 »
Itse en tykkää pystysuunnassa olevista mutta onkohan sitten makuasioita? 408 EV vois olla seuraava autoni.

ves_ku

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 530
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #9 : 07.06.2026, 12:22:58 »
Selailin saksan pösön sivuja. Niihin verrattuna tuntuu, että maahantuontia ollaan täällä vallan ajamassa alas. Ainahan se on ollut, että kaikkia malleja ei suomeen ole saanut, mutta nyt on kyllä menty yhden mallin taktiikkaan. Sitikassa varmaan sama. Saksassa saa sentään vielä nappanahatkin 408:siin. Monella merkillä niitä ei edes rahaa vastaan enää ole tarjolla.

forceman

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 30
Vs: Uudistunut 408
« Vastaus #10 : 11.06.2026, 14:37:40 »
Pimeänäkö lisävaruste EI TIETENKÄÄN Suomessa saatavilla, mitäs sitä maksavia asiakkaita palvelemaan.
Tänkin jos haluaa ni ulkomailta täytyy hakea.