Selailin saksan pösön sivuja. Niihin verrattuna tuntuu, että maahantuontia ollaan täällä vallan ajamassa alas. Ainahan se on ollut, että kaikkia malleja ei suomeen ole saanut, mutta nyt on kyllä menty yhden mallin taktiikkaan. Sitikassa varmaan sama. Saksassa saa sentään vielä nappanahatkin 408:siin. Monella merkillä niitä ei edes rahaa vastaan enää ole tarjolla.