Ton Hybrid4 pyörän kulmat on vähän erikoiset mun mielestä, tehtaan säätöjen ohjearvot: edessä Harittaa 12 min +/- 8 min, takana ohjearvo Aurausta 34 min +/- 8 min. Noin jos tulkitsin oikein sitä minuuteista millimetreiksi, niin edessä olisi haritus 1,3 mm ja takana aurausta 4,5 mm. Noin mitä ton huollon kaverin kanssa sitä laitoksen logiikkaa miettitiin niin noin auraus arvot varmaan toimii pitävällä pinnalla ja sillä haettaneen suuntavakavuutta, mutta liukkaalla tuo iso auraus heikentää suuntavakavuutta. Mulla on nyt sitten ihan omat asetukset autossa, mikä ehkä kaikkein yllättävintä niin auton ajettavuus parani jopa pitävällä, liukkaalla en ole vielä ajanut, sitä odotellessa.
Noista renkaiden kulumisista, olen kuullut että joillakin menee hybrid4 malleissa takarenkaat sileiksi aika nopeasti, aivan kuten edellä kerrottiin, mulla alkuperäisellä kesärengas sarjalla on ajettu joku reilu 22 tkm eikä ne vielä nyt sakkorenkaat ole, mutta ei niillä ihan valtavasti ajeta enää. Olen vaihtanut renkaat joka kauden alussa eri nurkkiin, en kesken kauden. Aikomus on ostaa autoon seuraavaksi pienemmän nopeusluokan renkaat, ehkä vielä alhaisen vierintävastuksen renkaat.
Sitte vielä toi akku juttu, kyllä autossa joku vika on jos akku kestää vain kaksi vuotta, tollasessa useamman ihmisen hybrid ryhmässä kun on juteltu, niin kaikissa 3008ssa on taka-akku alkuperäinen vaikka jokainen laite on yli 2-v vanha. Molemmilla auton matalajännite akuilla on oma latauksen säädin, laitteen akkujen irroitus on karkeasti rakettitiedettä, jos sen tekee väärässä järjestyksessä niin ohjain voi vaurioitua. Olen kerran nähnyt foorumilla ohjeen, en muista kumpi piti irroittaa ensin. Käyttämäni merkkihuolto ei suositellut akkujen lataamista paikallaan ja kytkettynä.