Huomasin tuosta että MyPeugeot sovellusta koskeva pitkä viestiketju oli jäänyt ei täysin julkiselle alueelle. Koska peugeot-foorumin on tarkoitus palvella kaikkia Peugeot merkkisen auton omistajia riippumatta ovatko rekisteröityneet foorumille vai ei , niin aiheesta on jaettu viimeisen vuoden keskustelu omaksi aiheekseen tekniset ongelmat yleinen alueelle.
Mikäli MyPeugeot App ei toimi mielestäsi kunnolla, tämän hetken ratkaisumallit on:
- kirjaa ongelmista
tiketti sovelluksen kautta sekä osoitteeseen: asiakastuki@bassadone.fi että asiakaskyselyt.huolto@auto-bon.fi .
- ainakaan tällä viikolla sovelluksessa ollut puhelinnumero (+358931583150) ei ole toiminut lainkaan, käytännössä numero ei mene mihinkään.
- ole myös yhteydessä automyyjään ja tee kirjallinen reklamaatio
- mikäli et saa hyväksyttävää vastausta kirjaa kuluttaja valituslautakuntaan valitus
https://asiointi.kkv.fi/fi Mikäli olet auton ensiomistaja voit kirjata vastapuoleksi suoraan maahantuojan.
- pakita
vanhaan 1.35.1 versioon joka toimi vähän paremmin, tarkemmin ohjeet alla
- ota matkat talteen, vie ne tiedostoon jonka voit sitten palauttaa myöhemmin
- poista sovelluksesta kaikki tiedot
- poista sovellus
- asenna uudelleen
- tee tarpeelliset toimenpiteet sähkö- ja hybrid autojen toiminteiden aktivoimiseksi
- tuo matkat