Ammattitaitoisella merkkikorjaamolla hiukan korkeammasta veloituksesta huolimatta usein säästää melko pitkän pennin.
Ehkä näin. Mutta tässäkin tapauksessa merkkikorjaamo antoi väärän varaosanumeron ja sitä kautta täysin turhia kuluja. Ilmeisesti DPF ei edes ollut lopulta akuutissa vaihto/pesutarpeessa.
Itse en ole merkkikorjaamoja käyttänyt juuri lainkaan koskaan. Pääosan teen itse ja työkalujen loppuessa olen käyttänyt pienempiä korjaamoja. Kovin kalliiksi ei ole vielä koskaan tullut. Tämä ureasysteemi tullee ensimmäiseksi todella kalliiksi jossain vaiheessa. Henkisesti olen jo päättänyt pestä itse tuon DPF:n.
Ei taida olla ruoho vihreämpää aidan toisella puolella eli vaikea löytää luotetavaa polttisautoa viime vuosilta, kun kaikissa on tolkuttomasti päästönvähennysteknologiaa ja muutenkin ratkaisuja, joilla on päästy pienempiin päästöihin, mutta samalla selvästi huonompaan luetettavuuteen.