Kirjoittaja Aihe: Opetuspolkimen vaijerin kiinnitys runkoon - Pitääkö porata?  (Luettu 924 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RCZ12

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
Etukäteen kiittäen... osaako joku sanoa, onko kuvassa nuolen osoittaman tulpan alla oleva ruuvi kelvollinen paikka opetuspolkimen vaijerin kiinnittämiseksi, vai onko parempi ruveta porailemaan?

joakim

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 978
Juuri ko. autosta en osaa sanoa, mutta juuri samassa paikassa olevaan vastaavaan ruuviin (taisi olla kyllä mutteri eli kierretankoon) olen laittanut opetuspolkimen vaijerin 607:ssa sekä kaverin korealaisessa pikkuautossa.
MG4 -23 (23-) ja 508 1.6 BlueHDi -16 (20-), Entiset: Audi 80 GL 1.6 -73 (87-88), Lancia Beta 2.0 Berlina -76 (88-94), 205 XR 1.4 -90 (92), Lancia Prisma 1.6 IE -88 (92), 405 GR 1.6 -90 (92-01), 406 SR 2.0 -00 (01-03), 306 ST 2.0 -96 (04-09) ja 605 ST Turbo -99 (03-20), 607 2.2 -05 (09-24)

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 476
Kumitulpan alle minäkin kiinnitin - 11 vuosimallin 308:n. Hyvin toimi, vielä kun jättää talteen tuon tulpan...
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

RCZ12

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
Kiitos vastauksista👍💯