Auto: 1995 306 1,6 SR (porrasperä, TU5JP).
Jos jollakulla sattuu olemaan sellainen tilanne, että tuo säätö/etuvastus on hajonnut, eikä varaosaa olee jostakin syystä saatavilla, niin ensiavuksi kannattaa ottaa se vastus irti, ottaa jännitemittari kauniiseen käteen ja katsoa puhallin neloselle kytkettynä missä johtimissa menee 12V virtaa ja sitten yhdistää piuhanpätkällä. Minulla nuo olivat 2. ja 3. viimeiset liittimet, tosin en pannut merkille kummin päin liitin mahtoi olla. Kuitenkin totesin tuon hyväksi patentiksi, tosin puhallin toimii vain sitten nelosasetuksella täysteholla, muilla on täysin mykkä. Onpahan sentään parempi kuin kokonaan mykkä, varsinkin näin kesähelteillä tai vaihtoehtoisesti paukkupakkasilla. Tämä siis vain tiedoksi jos jollekulle tulee tarvetta puhallella ilman säätövastusta. Neljättä päivää itselläni on ollut käytössä kyseinen viritelmä, eikä ole vielä mikään hajonnut.
TEMP_ARKISTOON