110 hv on DV6TED4-moottori (FAP 9HZ ja ei-FAP 9HY), jossa 16 venttiiliä ja 112 hv DV6C(TED) (FAP 9HR, e-HDI), uudempi moottori 115 hv DV6C (9HC, e-HDI).
BlueHDI moottori 120 hv DV6FC (BHZ). Tuo on myös ikäjärjestys, eri moottoriversioita on vielä muitakin (esim.pakettiautoversioita), mutta nuo yleisimmät.
Itse pidän parhaimpana e-HDI mallia ja huonoimpana 16-venttiilistä, uudemmissa 8-venttiiliä. E-HDI:ssä korjattu jokseenkin kaikki vanhemman version lastentaudit. 110 hv ongelmat liittyivät lähinnä liian suuttimien löystymisiin ja pitkiin öljynvaihtoväleihin, 15 tkm vaihtoväli takaa huolettomat kilometrit.
E-HDI:ssä apulaitehihnaa ja kiristintä vaihdettava huolto-ohjelman mukaan (starttia ei ole vaan käynnistys laturin avulla). E-HDI:ssä Continentalin piezosuuttimet, jotka hajoilivat parina ensimmäisenä vuonna.
BlueHDI:ssä taas ainoat ongelmat ureasyöttöön liittyviä.
Kaikissahan on vaihdettava öljyt 15 tkm välein ja käytettävä oikeaa öljyä. Vanhemmissa näkee huoltokirjoja, joissa öljyjä vaihdettu 30 tkm välein ja siitä ei välttämättä hyvää seuraa.