Kirjoittaja Aihe: 508 - HDi Hiukkasloukun vaihto  (Luettu 3382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

joakim

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 810
Vs: 508 - HDi Hiukkasloukun vaihto
« Vastaus #30 : 14.11.2022, 13:54:26 »
Ilmeisesti dieselhybridin (RXH) loukku tukkeutuu lisäaineesta ja näiden pesulla ei saada toivottua tulosta. Näiden dieselhybrideissä käytettyjen loukkujen rakenne poikkeaa monien muiden autojen käyttämistä malleista.   

Eikös Eolys-jäänteiden kertyminen ole syy vaihtotarpeeseen muissakin malleissa? Ainakin mun autolle Diagbox näyttää tuon kertymistä.

Onko kellään kokemusta 1.6 BlueHDin loukun pesusta?
508 1.6 BlueHDi -16 (20-) ja 607 2.2 -05 (09-), Entiset: Audi 80 GL 1.6 -73 (87-88), Lancia Beta 2.0 Berlina -76 (88-94), 205 XR 1.4 -90 (92), Lancia Prisma 1.6 IE -88 (92), 405 GR 1.6 -90 (92-01), 406 SR 2.0 -00 (01-03), 306 ST 2.0 -96 (04-09) ja 605 ST Turbo -99 (03-20)

am_tiainen

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 122
Vs: 508 - HDi Hiukkasloukun vaihto
« Vastaus #31 : 15.11.2022, 14:00:53 »
Oma kokemus saksalaisista verkkokaupoista on se etteivät vastaa englanniksi lähtettyyn postiin yhtä herkästi kuin saksaksi kirjoitettuun. Yhdessä tapauksessa en saanut vastauksia ennen kuin mukana oli saksaksi kirjoitettu osuus.
Ensimmäisen kirjeen kirjoitin Englanniksi, huomattuani että he vastasivat Saksaksi, jatkoin kommunikointia Saksan kielellä. Kaikki nuo välissä olevat kyselyt joihin ei vastattu oli lähetetty Saksaksi. Eli tuo Saksaksi kirjoittelusta ollut juurikaan mitään hyötyä.

Itseasiassa tänään eli 15.11.2022 sain vihdoinkin vastauksen että ok ja se on jo lähetetty. Hieman myöhäistä tällä hetkellä kun DHL jo ilmoitti viime viikolla että olen saamassa pakettia yritykseltä CarParts-Pros. Ja todella ala-arvoista, että lukuisten viestien pommitusten jälkeen kestää 4,5 viikkoa että vastaavat edes jonkinlaisen vastauksen että tilaus oli edes ylipäätään ok. En yhtään ihmettele jos monella on mennyt hermot tuon firman kanssa.

Tuota voi lukea arvosteluja:
Trustpilot - Teile-Profis.de ⭐⭐
Trustpilot - CarParts-Pros.com ⭐⭐⭐
Google - Teile-Profis.de ⭐⭐⭐

Ei ole saanut vain 1 ja 5 tähden arvosteluja. Eli jos niillä ei ole hyllyssä tuotteita niin saa odottaa kuukausikaupalla tilauksia. Usein ilman minkäänlaista kommunikaatiota. Tuo 3 tähteä antaa jopa vähän ehkä liian hyvän kuvan firman todellisesta asiakaspalvelusta. Jos asiakas saa varaosan viikon sisällä ja se on huomattavan paljon edullisempi kuin kilpailijoilla niin sitä helposti antaa 5 tähteä vaikka kommukaatio/asiakaspalvelu olisi ollut täysi nolla. Mutta siinä vaiheessa kun tuotetta ei olekaan nopeasti saatavilla alkaakin ongelmat.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 719
Vs: 508 - HDi Hiukkasloukun vaihto
« Vastaus #32 : 15.11.2022, 14:02:36 »
Asiakaspalvelu vie aikaa ja maksaa rahaa.