Oma kokemus saksalaisista verkkokaupoista on se etteivät vastaa englanniksi lähtettyyn postiin yhtä herkästi kuin saksaksi kirjoitettuun. Yhdessä tapauksessa en saanut vastauksia ennen kuin mukana oli saksaksi kirjoitettu osuus.
Ensimmäisen kirjeen kirjoitin Englanniksi, huomattuani että he vastasivat Saksaksi, jatkoin kommunikointia Saksan kielellä. Kaikki nuo välissä olevat kyselyt joihin ei vastattu oli lähetetty Saksaksi. Eli tuo Saksaksi kirjoittelusta ollut juurikaan mitään hyötyä.
Itseasiassa tänään eli 15.11.2022 sain vihdoinkin vastauksen että ok ja se on jo lähetetty. Hieman myöhäistä tällä hetkellä kun DHL jo ilmoitti viime viikolla että olen saamassa pakettia yritykseltä CarParts-Pros. Ja todella ala-arvoista, että lukuisten viestien pommitusten jälkeen kestää 4,5 viikkoa että vastaavat edes jonkinlaisen vastauksen että tilaus oli edes ylipäätään ok. En yhtään ihmettele jos monella on mennyt hermot tuon firman kanssa.
Tuota voi lukea arvosteluja:
Trustpilot - Teile-Profis.de ⭐⭐
Trustpilot - CarParts-Pros.com ⭐⭐⭐
Google - Teile-Profis.de ⭐⭐⭐
Ei ole saanut vain 1 ja 5 tähden arvosteluja. Eli jos niillä ei ole hyllyssä tuotteita niin saa odottaa kuukausikaupalla tilauksia. Usein ilman minkäänlaista kommunikaatiota. Tuo 3 tähteä antaa jopa vähän ehkä liian hyvän kuvan firman todellisesta asiakaspalvelusta. Jos asiakas saa varaosan viikon sisällä ja se on huomattavan paljon edullisempi kuin kilpailijoilla niin sitä helposti antaa 5 tähteä vaikka kommukaatio/asiakaspalvelu olisi ollut täysi nolla. Mutta siinä vaiheessa kun tuotetta ei olekaan nopeasti saatavilla alkaakin ongelmat.