« Vastaus #25 : 22.09.2022, 15:01:37 »
Sinne jarrupolkimen suuntaan pitäisi nyt katsetta suunnata, jos kerran poljinta nostamalla asiaan parannusta.
Toki en tiedä jarrupolkimen ja pääsylinterin välissä olevista osista, missä kohtaa vika voisi olla.
Mopoautossa oli täsmälleen sama oire ja pitkällisen selvityksen jälkeen selvisi että polkimessa on säätöruuvi, mitä löysäämällä jarrut eivät enää jumittuneet.
Niissä piti siis säätää ruuvia polkimelta jos vaihtoi esim levyt ja palat.
Ei autoissa kai mitään säätöä polkimella ole?
Joku rikki polkimen ja pääsylinterin välistä?

Kirjattu
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07, 2008 1.2 aut -21
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -24 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla 206 RC -04