« Vastaus #34 : 23.09.2022, 21:10:59 »
Täytyy kysyä tuosta säädöstä. Pääsylinteri on siis vaihdettu kuin myös jarrukytkin enkä osaa todellakaan sanoa missä vika kun he ei edes korjaamolla tiedä 😅🤷♂️
En minä oikeasti usko että mitään säätöä siellä on, vaan että jokin kuluma/irronnut osa estää poljinta nousemasta kunnolla ylös painamisen jälkeen.
Jos siis tästä on kysymys.
Kannattaa nyt testata näin, kuten powerpeugeot vinkkasi.
Pääsisi ongelman juurisyyn lähteille:
Jos auton pysäyttää alamäkeen ongelman ollessa päällä ja laittaa vapaalle ja nostaa jalan jarrulta ilman että erikseen "nostaa" sitä niin lähteekö auto rullaamaan?

Kirjattu
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07, 2008 1.2 aut -21
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -24 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla 206 RC -04