Jep!

Käyntiinlähtemättömyyden syyksi paljastui startin minisulakkeen kärvähtäminen... Uusi fuse ja tärähti laakista.
Mutta "eikä tässä vielä kaikki"...
Syy miksi autoa alettiin "ropaamaan" oli se että mittaristoon tuli infoa lämpöongelmasta ja punainen valo ja STOP! teksti...
Omistaja oli hankkinut valmiiksi lämpöanturin joka piti siis vaihtaa. Siis se vaaleanvihreä kaksinapainen pikaliitos-anturi joka on aikas v-mäisessä paikassa...
No, tarpeeksi kun purki tavaraa pois tieltä (akku ja akkuteline ja kiinnikerauta) niin nippa-nappa pääsi käsiksi anturiin ja sen sai vaihdettua.
Ennen anturin vaihtoa, kun luulimme että economode kiusaa, oli 12 vikakoodia muistissa joista pari viittasi johonkin lämpöanturiin.
Kun anturi uusittiin, tsekattiin ja nollatiin vikakoodi ja se saatiinkin poistettua, vaan kun auton pisti taas uudelleen käyntiin, sama vika näytölle...

Ei kait tossa ole useampia lämpöantureita?
Koeajolla lämppäristä tulee lämmintä kyllä ja sillee...
