Hei
Ton pp2000 hankinta tulee ilmeisesti kuitenkin maksamaan jonkin verran ja jos olen ymmärtänyt oikein niin sillä saa myös auton systeemit sekaisin, jos ei osaa sydeemiä käyttää.
Mitähän tollaisten juttujen säätäminen maksaa ammattiliikkeessä. Korjaamot joissa olen autoa käyttänyt ei vissiin omista sellaisia laitteita joilla näitä asetuksia voi säätää.
Tai sitten pitäisi löytää täältä joku kaveri jolla on toi pp2000.
pv
Mulla maksoi noin 130€ kiinan setti (v.2009 ne oli kalliimpia, mutta myös yhteensopivampia) plus vanha XP läppäri.
Asennus oli hieman haastavaa, mutta kun katsoi asennus-CD:llä ollutta videota niin sekin meni lopulta ihan hyvin maaliin.
Autoa tuskin saa sekaisin PP2000:sella vaikka mitä valintoja sieltä rastittelisi. Vakavimmat määrittelyasiat on pin koodien takana.
Valinnaiset toiminnot on selkeitä rasti ruutuun tehtäviä joihin aina pääsee takaisin peruuttamaan muutoksen. Isoin ongelma on että löytää saman kohdan uudestaan... "valikko-systeemi" on vähintäänkin "ranskalainen".

Semmoinen huomio että suomennos on liki täyttä kuraa, eli kannattaa aina asentaa PP2000 englanniksi, jotta tekstit edes etäisesti viittaavat toimintoon.
Foorumilla on monta jäsentä joilta löytyy PP2000 (yleensä kiinan setti) ja melko varmasti harrastusmieltä auttamaan auton asetusten kanssa.