Ongelma:Auto: 2009 207 1,4.
30 asteen paukkupakkaset teki jotain autolle, viimeisen kerran se käynnistyi hetkeksi -30 asteen pakkasessa, mutta sammui eikä enää käynnistynyt. Sitä ennen auto toiminut moitteetta.
Nyt sain auton lämpimään talliin ja olen lataillut akkua, purkanut ilmanputsarin pois ja koittanut käynnistyssprayllä useita kertoja mutta ei vain käynnisty. Ei kai tulpat ole voineet kaikki kastua tai mennä pilalle, kun ei edes lupaa. Suurin osa starteista ilman kaasua, sprayllä tai ilman. Startti pyörii iloisesti.
Mitä koittaa seuraavaksi? En tulppien esiinsaamiseki löytänyt oikein mistään ohjeita ja niin paljon muovia päällä ettei tiedä mistä aloittaa...
Ratkaisu:Laitetaanpa tarinalle loppu, suht onnellinen vielä.
Merkkihuolto löysi viaksi rikkoutuneen lämpöanturin (antoi 105 asteen lukemaa), jonka takia seokset liian rikkaalla ja tukehtui tms. Lukuisat startttiyritykset oli pilanneet tulpat ja laimentaneet öljyt, joten turhia kuluja tuli mukaan. Loppusumma 600 e, ei halpa, muttei ihan järkytystä aiheuttanut.