Onkohan näissä jotain resettiä, jota voisi itse kokeilla ? Akkukengät irti minuutiksi tms ?
Huollon sai heti kahden viikon päähän, joten sähköautoilun riemut on 3 viikkoa tauolla. Kohta 2 kk vanhalle autolle se alkaa olla prosentuaalisesti aika paljon.
Siihen kun lisää, että tätä on käytetty sinä aikana kolme kertaa maalipinnan takia laitettavana, sekä kerran sadetunnistimen, sisävalojen ja roiskeläppien vuoksi, niin voisi sanoa kuherruskuukauden olleen vähän karu.
Ehkä se lupaa sitten pitkää ja onnellista liittoa
Edit: Mainittakoon että maalipinnan kunnostuksista kaksi ei ole merkkihuoltoa, vaan kiillotus - ppf kalvo - keraaminen pinnoitus, ja nyt konepellin kalvon ja pinnoitteen uusiminen, koska kalvossa oli ylimääräinen raita. Kalvon maahantuojan piikkiin uusi kalvo ja Restyling Point haki jopa auton kotoa uusimista varten. Tuo siis hoidettiin varsin hienosti, mutta onhan uusi auto ollut paljon poissa kotoa.