Itse tein tuossa Sitruunassani tarvittavan modauksen suoraan sulaketauluun, josta löytyi tuolle kontin pistokkeelle oma 10A sulakkeensa. Jatkuvan virran vastaavasti otin keskulukituksen 30A sulakkeelta, sen "tulonastasta". Sinne vain painoin sulaketauluun sopivan valmiin sulakehaaroittimen keskuslukituksen sulakkeen tilalle, jossa oli 2x sulakepaikat. Näihin paikkoihin siirsin niin tuon 30A kuin 10A sulakkeetkin ja haarottimen lähtöjohtoon puristin abikon, jonka tuikkasin kontin pistokkeen sulakkeen "lähtönastaan" sulaketaulussa
Autojääkaappina meillä on Frezzer Pro 52 ja nyt yhden kesän kokemuksella varsin loistava keksintö onkin ollut! Kompressorikaappina akun kuormitus on todella minimaalista ja laitteelle voi kertoa 3-tasoisesti kuinka kuivaksi se ylipäätään auton akkua hörppää. Pahimmillaan tuo on ollut luokkaa 5h yhtämittaisesti lähes 30 asteen helteessä auton akun varassa, kaapin sisälämpötilalla +5 eikä sitten niin pienintäkään mutinaa auton startin suhteen. Ja tässä siis käytettiin vielä tuota kaapin ecointa asetusta, jolla kaappi jättää akkuun maksimaalisen varauksen, vaan silti se +5 siellä kaapin sisällä vallitsi vielä tuonkin ajan jälkeen ja juomatkin oli ihan oikeasti kylmiä