Hyvä, vika koodien lukemisella saat jotain järkevää ton ympärille. Jos se 12 VDC akun varaustila olisi oikeasti ollut liian alhainen niin eihän se polttomoottori olisi lähtenyt käyntiin edes auton sammuttamisen jälkeen. Se kannattaa tarkistaa että taka akun johdot on kunnolla kiinni, yksi tapaus foorumilla oli missä johdot oli löysällä ja siitä seurasi erinäisiä oireita. Pitää koittaa etsiä aihetta.
Mitä tuosta käyttöohjeesta ymmärsin niin takana oleva akku on lisälaitteille, sitä ei rajattu tarkkaan mitä ne lisälaitteet on. Oma veikkaus on että se pikku akku toimii puskurina ja jännitteen tasaajana, autossa saattaa hyvinkin olla erillisiä piirejä, etu akkua saatetaan säästellä moottorin käynnistämiseen ymv. Esilämmityksen aikana sisäpuhallin käyttänee vain toista akkua.
Edit, se olikin just sun autossa:
Auto kävi tänään huollon ihmeteltävänä kun toi sähkövetojärjestelmän virheilmoitus tuli taas pari kertaa. Pikkuakun (takana) jotkin liitokset oli "todella löysällä" ja lopuksi paljastui, että koko pikkuakku on sökö. Ei ota vastaan virtaa täydeksi asti. Liekö löysät liitokset rikkoneet akun, mutta pääasia, että vika löytyi. Viikon päästä akun vaihto ja sitten taas tarkkaillaan. Toivottavasti samalla ratkesi mielestäni liian useasti Hybrid-tilassa käynnistymiset.