Mä en kyllä nyt tunnista tällasta käytöstä tossa mun autossa lainkaan. Pikemmin minusta sen pitäisi kiihdytellä vähän rivakammin kun hitaamman alueen jälkeen on vähän sellainen pikkuhiljaa -tyyppinen kiihdytys aina. Siististi kyllä sitten ottaa kiinni lopulta sen edelläolleen ja ihan jarruttelematta jää oikealle etäisyydelle.
Onko teillä se etäisyysasetus se mahdollisimman lyhyt? Voisi kuvitella että jos on niin se aiheuttaisi tuollaista nykivää käytöstä kun reaktiot on pakko olla nopeammat. Itselläni se on talvella pisimmällä asetuksella ja kesällä siinä keskellä. Lyhyttä väliä en käytä ikinä. Inhoan puskurissaroikkujia.
Vai onko kyse siitä että ette tykkää jonkun muun tavasta ajaa? Oli se sitten ihminen tai cruise.
Mahdolisimman lyhyt.
En pidä siitä, että ruuhka-aikaan edessä on viiden auton mittainen väli, johon kaikki änkevät (koskee toki vain teitä, joilla on kaksi kaistaa samaan suuntaan.)
Adaptiivisella muu, kuin lyhin väli -> joku änkee joku väliin ruuhka-aikaan -> hidastaa niin helvetisti, että takanaolevat lähtee ohi -> loputon kierre.
Tuotakin on siis tullut testattua, siihen adaptiivisen lyhimpäänkin väliin ängetään todella innokkaasti, kai sekin on joillekin kutsuvan suuri täällä pääkaupunkiseudulla.
Motarilla sitten isompi väli asetettuna ja nyt kun asiaa miettii, siellä tuo liike on tosiaan pienempää.
Ja ei, en myöskään tykkää tiettyjen vapaakaasulla ajavien "ajan 80-140 120 alueella" -moodista, kun kysyit, ettei tykkää muiden tavasta ajaa