Kirjoittaja Aihe: 3008 - Plugin Hybrid ajoakun vaihto - takaisinkutsu?  (Luettu 1003 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Torspo8

• Uusi käyttäjä
Auto: 3008 Hybrid4 vm. 2020

Onko muille tullut kirjettä, autoa ei saa enää ladata ollenkaan. Ajo akku menee vaihtoon. Soittelin juuri tuossa huoltoon ja sieltä luvattiin palata kun saavat tietää että koska olisi akkuja saatavilla. Käytännössä muuttui bensaautoksi tästä päivästä eteenpäin ja ihmettelen jos alle 1kk saadaan aikaa huoltoon. Onko muille tullut samaa?

SamiK

• Ylläpitäjä
  • Kuolema kuittaa univelat...
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

Pejux

• Uusi käyttäjä
Vs: 3008 - Plugin Hybrid ajoakun vaihto - takaisinkutsu?
« Vastaus #2 : 24.07.2024, 09:45:09 »
Juu, kirjattu kirje tuli. - Mutta huollossa todettiin että akun saanti voi kestää yli kuukauden, ja jos ei ole ollut tähän asti merkkejä että lataus olisi aiheuttanut harmia, niin tuskin olisi haittaa jatkaa latauksia. - Niinpä olen nyt jatkanut normaalia käyttöä ja latauksia, koska mitään ongelmia ei ole ollut. Lupasivat ilmoittaa huollosta heti kun akku on saatavissa ja sitten sovitaan asennusaika.

Ista

• Uusi käyttäjä
« Vastaus #3 : 05.09.2024, 15:51:11 »
Onko miten pitkä aika akkujen toimituksella? itse olen odotellut nyt 3 viikkoa. Päivittävätkö samalla ohjelmistot ajantasalle?
Peugeot 3008 Hybrid4 GT 300 -20

Sitikkapuoskari

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 05.09.2024, 20:20:35 »
Kampanjaan kuuluvien autojen lataaminen on kielletty. Sanotaan kirjeessäkin.