Kirjoittaja Aihe: Uusi Peugeot 3008 III, julkistetaan vuoden 2023 toisella puoliskolla  (Luettu 18719 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Peugo

• Käyttäjä
Ketkä tunnustaa olleensa minun kanssa Vantaan autoverkkokaupassa ihailemassa uutta e-3008 mallia joka oli livenä vielä parempi kuin kuvissa!?  8)
Olin siellä noin 10:30 - 12:00. Itse en koeajanut mutta kyselin muilta fiiliksiä ja fiiliksethän olivat vain hyviä.

JPL

• Käyttäjä
  • 508 GT-Line 225
Ketkä tunnustaa olleensa minun kanssa Vantaan autoverkkokaupassa ihailemassa uutta e-3008 mallia joka oli livenä vielä parempi kuin kuvissa!?  8)
Olin siellä noin 10:30 - 12:00. Itse en koeajanut mutta kyselin muilta fiiliksiä ja fiiliksethän olivat vain hyviä.

Harmi, olin iltapäivällä. Olisi ollut kiva paiskata kättäkin ja potkia renkaita yhdessä. Kävin koeajamassa tuon €-3008:n, puoli tuntia on vähän ja autoon tutustuminen jäi laihaksi. Lausua tässä vaiheessa ei ole enenpää, sitten kun ajettu bensamalli ja GT, niin palataan.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

ttt

• Käyttäjä
  • *
Joo, tulihan siellä aamupäivällä käytyä. Harmi vain, että ei päässyt koeajolle, no toukokuussa sitten uusi yritys.
Todella hieno autohan tuo tuntuu olevan kaikin puolin ja omiin tarpeisiin ominaisuudet ovat hyvinkin kohdillaan.
E-3008 GT Launch Edition

Penguin

• Käyttäjä

Eikös tää käyty jo monta kuukautta sitten ihastelemassa? Täällä ei syttynyt minkäänlaisia haluja tällaisen omistamiseen. Joka paikka pursui halvennettuja ratkaisuja, infotainment oli buginen ja hirvittävän hidas. Ihan kiva jos joku tykkää, niin ei ole kaikilla samanlaista valkoista Teslaa.