Sinäkö se kerrot mikä on tuubaa ja mikä ei? Minusta sinä olet kertonut minulla aiemmin mitä kannattaa laittaa ja mitä ei. Kerran oli Yle puheella professori puhumassa yhteiskunnallisista asiosta ja hän totesi että Suomalaisen yhteiskunnan yksi vahvuukksista on suvaitsevuus. Hän kertoi, että ennen kyläyhteisössä oli eri tyyppisiä ihmisä joita pidettiin joukon mukana, ja nyt työyhteisössä pitää kaikkien mahtua samaan muottiin. Ja näinhän se on. Hän oli erittäin huolissaan että tämä suvaitsevaisuus oli kapenemassa yhteiskunnassa. Kannustan sinuakin hieman pohtimaan tätä asiaa. Tässä on vielä tämä sukupuolikysymys. Nythän naisille sallitaan tämä ja pidetään ihan normaalina. Mutta en voi oikein miesten kirjoihin laittaa tämmöistä kansalaista.
###
En sopeuttanut läppää. Mutta huomasin että tyhjäynti oli hukassa ensin ja muutaman kilometrin jälkeen nämä oireet hävisivät ja vikavalo sammui. Eli PCM on korjaavaa tyyppiä tai mitä se oikea termi nyt sattuu olemaan. Läppärunko on käytössä CITROEN C8; PEUGEOT 406, 407, 607, 807 2.2 ja se minun on Magneti Marelli 802001985303 Alkuperäinen valmistenumero on 1635 N0 ja muita ovat CAMBIARE: VE387075, CITROEN/PEUGEOT: 1635N0, 163615, 9653289480, ELTA AUTOMOTIVE: LTH516, ERA: 556175, FUELPARTS: TB3159, HOFFER: 7519109, INTERMOTOR: 68356, LUCAS CAV: LTH516, MAGNETI MARELLI: 802001985303, MEAT & DORIA: 89109, SIDAT: 88.092, VEMO: V22-81-0001, 68356