Auto: 2009 308 1,6 120 VTi.
Mikäköhän voisi olla kytkimessa vialla, kun selkeästi aamuisin ja kostealla kytkin ravistaa irroitettaessa. Kun lämpiää niin käyttäytyy suht. normaalisti. Parkkiruudusta lähdettäessä ravistaa sekä peruutettaessa että eteenpäin lähdettäessä ja jotenkin enempi oikealta puolelta.
Sitten ekat liikenne valot 2 km päässä, ravistus heikompaa mutta kytkin ottaa sillain terävästi kiinni, eli tosi nopeasti ja silloinkin epätasaista nykimistä kiinniottovaiheessa havaittavissa. Sitten kun on kunnolla lämmin ei juurikaan ravista, mutta ottaa edelleen kiinni ärtsyn terävästi.
Voisiko kytkimen "työsylinteri" irroittaa epätasaisesti? Onko kytkinlevyn materiaali tosi kosteutta imevää? Takuuaikana tuosta mainitsin, mutta Automaan mielestä kytkin normaali vaikka jätin auton huollon pihaan, jotta pääsevät aamulla sitä itse toteamaan, tosta nyt on jo siis pari vuotta.