Terve!
Lisää testejä tehty. Käytin autoa paikallaan pihassa, kierrokset noin parissa tonnissa puolisen tuntia, lämmöt täysillä. Lämpömittari nousi 90 asteeseen joten luulisin että termari aukesi kunnolla tuossa ajassa ( jakohihna+vesipumppuroippeet ja nesteet vaihdettu kuukausi takaperin )
Ikkunat pysyi täysin kirkkaina. Luulisi, että tuossa ajassa vuotava lämppärin kenno olisi jo höyrystänyt laseja? Sitten lähdin ajamaan autolla parinkymmenen minuutin lenkin. Ikkunoiden huurtuminen alkoi lenkin loppupuolella. Voisiko tämä kuitenkin viitata siihen, että tuloilmanottoon menee jostain kosteutta? Lämpöä kabiinissa kyllä piisasi ja ilmastointi oli pois päältä. Lämmönohjaus lasille ja kojelautaan.
Testasin myös kompuran ja A/C -kytkimen toiminnan huijaamalla lämpöpakkauksella ulkolämpöanturia. Ilmastointi tuntuu toimivan, kompura nasahtaa käyntiin nappia painettaessa ja kabiiniin puskee kylmää, kun lämpötilasäädöksi on valittu "LO"
Laitoin nyt molemmat raitisilmasuodattimet takaisin paikalleen, josko ne kuitenkin blokkaisivat jonkinverran ulkoa tulevaa kosteutta / pisaroita.
Selvitystyö jatkuu.....
YT Ari