Tuossa neloskuvassa näkyy nyt se olennainen. Kampi on alhaalla ja ajoitusmerkki tasapainotusakselilla näkyvissä. Jos oikein alkaa tarkaksi niin tulppa pois ja mäntä yläkuolokohtaan, mutta siinä tulee se, että tasapainotusakselilla on hammastus niin, että sitä ei oikestaan saa niin tarkkaan. Kokeilin kahdesta kohtaa sitä laittaa ja valitsin niistä paremman. Sitten tuli nyt katottua viimein se, että XU koneen ja EW koneen öljypohjien tiivisteet ei käy toisiinsa. Niissä ei ole paljon eroa mutta sen verran kuitenkin. Ja kyllä tiedetään että EW koneeseen ei saa vaan pitää itte tehdä jos haluaa ylläpitää katoavaa kansanperinnettä. Justiin kävin tuossa paahtamassa, kun kävi niin, että kun sain koneen äkkiä kasaan niin oli oikeastaan kuuma Lapinmiehelle ja sehän sytytti öljynpainevalon kun porojen välistä slalomia vetelin ja kone kävi pienillä kierroksilla. Sehän ei enää ollut niin hyvässä kunnossa laakeroinnit tasapainotuspaketissa ja ajattelin että tuliko siinä kämmi kiertokangen laakerin laitossa. Mutta ei se olikin suodatin niin tukossa. Panin nuukana vanhat öljyt ja se sumpun pohjan öljy tukki suodattimen tai siis ne loput. Ja kova kuumuus. Tai mistä sitä tietää jos pumppu on jo lopussa. Mutta suodatin kuitenkin antaa nyt paremmin läpi niin ei sytytä öljykannun kuvaa tyhjäkäynnillä pitkän ajon jälkeen. Ja voihan se olla, että antura on valunut liian alas. Näin on joskus aikasemminkin käynyt. On se lämmin täällä kun Pellossa käytiin uimassa niin siinä oli mittari että vesi oli 21 asteista. Enhän minä sitä uskonut, mutta kun se mittarissa näin oli. Kovasti oli turistia liikkeellä tuolla väylän varressa mitä kattelin. Ihmettelin mökillä, kun meni matkailuautoja ohi niin piha tärisi kun kohdalla oli nimismiehenkiharaa, niin kyllä kävi mielessä että montako tonnia ne yksiöt oikein painaakaan.