Noniin startti vaihdettu, oli n. parin tunnin homma. Ilmanputsari ja letkut irti, imusarja irti jonka mukana lähti suuttimetkin, samoin kaikki tarpeelliset letkut ja muut irti että sai liikkumaan paikoiltaan. Imusarjaa ei tarvinut kokonaan ottaa pois kunhan irroitti (ilmeisesti) egr-putken oikeasta laidasta, että sai imusarjan tarpeeksi ylös. Liitin oli aika pirullinen mutta sen sai puristettua paikoilleen kunhan oli oikeanlaiset pihdit. Startti pois ja kasaus, pulttien kanssa meni eniten aikaa kun ei meinannut millään saada kierteelle, aika tarkaan piti tällätä että lähti oikealle kierteelle. Alin pultti oli hieman hankala kun kytkimen vivut oli tiellä, mutta selvisi ilman irroitusta tosin alin pulttia ei saanu kokonaan pois kolostaan. Ja tosiaan yläkautta onnistui koko operaatio.