Kirjoittaja Aihe: 508 - Virheilmoitus "Particle filter additive level too low" (HDi)  (Luettu 16381 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 771
Ompahan vaan perhanan hyvä auto ... aion ajaa paaliin asti.

Samat on tuntemukset ja toistaiseksi uudemmat on olleet niin epäkiinnostavia, ettei minkäänlaisia ostohaluja ole syntynyt.

Fedu2

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
Sen verran siitä linkkaamastani motonetin litkusta että mukana tuleva pikaliitin on väärän kokoinen pösön eolys-tankkiin. Mutta hyvin sitä sai lisättyä kun laittoi sisähalkaisijaltaan säiliön liittimeen passelin letkun setin letkun jatkeeksi. Ja pullon pohjaan reikä korvausilmalle. Pörhöllä piti nollata huoltoilmoitus ja maksoi 65€.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 771
Hirveät on hinnat 5 minuutin hommasta läppärin kanssa.

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 965
Mutta onnistuu...
Nimimerkillä kokemusta parissa kolmessa paikassa juoksusta asian tiimoilta. Menetetty vapaa-aika se vasta maksaakin.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92 ja 2008 1.2 aut. -21