Hifiä on monenlaista ja tämä on Peugeot Hifiä. Hifistit on sitä paitsi ongelma-asiakkaista, kun niille ei kelpaa mikään. Sitä varten on sitten erilliset pajat, jotka asentavat jälkikäteen hifistille halutut kilkkeet, joihin hifisti kyllästyy kahdessa kuukaudessa ja kun markkinoille on tullut marginaalisesti "parempia" komponentteja, asennetaan hifistille taas uutta kokoonpanoa pajalla. Kovimmat hifistit tekevät asennukset itse ja auto on aina pajalla levällään, paitsi silloin kun kuunnellaan pajalla miten hifi soi ja käydään kiertämässä pari kierrosta korttelin ympäri ja takaisin tilailemaan uusia hifilaitteita. Lopulta kierre on sellainen, että autoa ei kannata kilvissa pitää, kun se on enemmän pajalla kuin liikenteessä, kun hifiä päivitetään kokoajan.
Peugeot ei ole tarkoitettu yllä kuvatun kaltaiseen toimintaan. Vain masokistitit rakentelevat Peugeoteja, muut tekevät niillä sitä mihin ne on tarkoitettu eli ajavat.
Mitä varten muuten yritetään rakentaa sitä kuunteluhuonetta autoon, kun liikenne noin lähtökohtaisesti on aika vihamielinen ympäristö täydelliselle kuuntelunautinnolle?
Miksi kuvitellaan, että kuunteluhuoneiden myyminen autona olisi jotenkin kannattavaa liiketoimintaa. Toki joihinkin automerkkeihin saa jotain laadukkaampaakin äänentoistoa, mutta laadukas on yleensä myös hinta, sekä autolla että sillä paremmalla äänentoistolla. Veroineen se parempi äänentoisto saattaa maksaa yhden 3008:n verran.