Ajattelin katsoa sen kortin, että pösö kasaan nykyisellä lohkolla. Jos toimii, niin ~6k€ siitä kuitenkin hyvää vielä saapi vaihtoautoon. Tällä hetkellä ei saa juuri mitään.
Kävin perjantaina keskustelemassa asiasta, niin kaikkien mäntien uusimista suosittelivat. Onko järkevätä? Itse ajattelin selvitä jakoketjusarjalla, tiivisteillä sekä yhdellä männällä. Hoonaus toki kaikkiin sylintereihin.
Punnitsin nykyiset kolme ehjää kiertokangessa kiinni olevaa mäntää, niin 692 g, 693 g ja 694 g painoivat. Hajonnut painoi 690 g. Sillä juurikin perustelivat kaikkien mäntien uusimista, ettei olisi suurta painoeroa mäntien välillä. Gramman heitot ei maallikolle ainakaan pahalta tunnu. En jaksa uskoa, että sentään 700g olisi uutena tuon setin paino, vaan vaikkapa 695 g.