Hetki tosiaan päästiin ilman "klonksahdusta", mutta nyt sama vaiva tuli takaisin. Myös vasemmalle jyrkemmin isommassa vauhdissa kääntäessä tuntee kuinka oikea eturengas "vatkaa" hieman. Edelleenkään ei rengas ilmassa tunne mitään välystä rengasta vääntäessä. Vian on pakko johtua kuitenkin siitä olkavarren helasta. Tukivarsihan on "haarukkamainen", ja tulee näin helan sivuille, jonka jälkeen saa pultin läpi. Mietin edelleen, että voisiko se pultti olla niin väljistynyt, että pääsee hyvin kiristettynäkin auton painon vaikutuksesta klonksahtamaan, kun tukivarren "haarukka" ja puslan sisäkooli pääsee pultin välyksen verran siirtyilemään? Tämä klappi voisi myös aiheuttaa renkaan vatkaamisen kaarteessa. En tiedä osaanko selittää logiikkaani tuon paremmin, mutta toivottavasti saatte ajatuksestani kiinni.