Joo, jos coupe hankitaan, pitää sen olla kolmelitraisella myllyllä ja mieluimmin manuaalivaihteilla
. Tuo yksi Viron halpa vee kutvonen on pilattu järkyttävällä puskurilla...
Pari ruotsalaista (örebro ja Södermanland) olivat muuten hyvännäköisiä, mutta automaateilla
. Tukholman pelistä saimme lisää sisäkuvia ja etupenkkien sekä ratin kunto eivät vastanneet mitenkään ilmoitettuja kilometrejä, joten hintapyyntö 45 000 Skr on liikaa. Lisäksi menossa on kuudes omistaja - tsekkasin Vägvärketin sivuilta rekkarin perusteella
.
Moro, mä kävin koppaamassa ton 45k maksavan kuupin. Sain muutamat tonnit siitä vielä tingattua.
huoltokirja on täydellinen, mutta penkkien kunnosta ja ratin kuluneisuudesta ollaan yhtä mieltä. Huomioitava on, että autoliikkeet ovat laskettu omistajiksi, vaikka varsinaisesti eivät ole autoa kilometriäkään ajaneet. Minä olen auton "neljäs" omistaja. Penkkien fiksaus ja ratin nahat muutaman satasen ja arvo nousi hujahtaen

Syynä kulumiseen: nahkaverhoilun hoito, jota ei ole viimeiseen 5-vuoteen ainakaan ollut. Ps. Kävin paikan päällä katsomassa. Oikein hyvä peli. Koppasin samantien mukaan. Ruostetta 0 yhtä kohtaa ovenpielessä lukuunottamatta, joka on myös jo fiksattu ja maalaamoon menossa.
Wink: Myöskin uudemmassa konetyypissä kantsii tsekata onko puolat(paukkuvat silloin tälllin), tulpat ja jakopää vaihdettu jos meinaa hommata. Pohja kantsii myöskin katsoa.
En tiedä, tuliko oikeaan osioon, mutta pakko oli mainita

EDIT: Ja käteistä mukaan niin on tinkausvaraa yllättävän paljon.