Kato niistä
406 tarkistuskohdat
konepellin etureuna sisäpuolelta
ovien alareunat sisäpuolelta
helmat
toimiiko tankin avauskahva
toimiiko keskuslukon kauko ja itse lukitus
tangot ja nivelet alustasta onko väljää
käykö kone tasaisesti vai kolmella, yritä päästä itse käynnistämään se kunnolla kylmänä tai kuuntele vierestä, niistä pystyy arvioimaan sytytys- ja polttoainevikoja
oviverhoiluissa yläosan pehmeä muovi saattaa repsottaa, kosmeettinen vika
vaihteiston öljynvaihdot mieluusti oltava säännöllisesti tehdyt
yleistä
jarruosat missä kunnossa on levyt ja palat, käsijarrun toimivuus
pakoputki, taka- ja keskiosa
varmistu ettei katalysaattorin sisukset ole irti
ilmastoinnin toimivuus, jos on
riittävän pitkä koeajo eteen ajaen ja peruutellen
sähkölaitteiden toimivuus
jakopää ja vesipumppu, pumpun pitäisi olla vaihdettu noilla kilometreillä
nesteiden väristä ja hajusta pystyy päättelemään asioita
katso näkyykö maalipinnassa sävyeroja, tiivisteiden alta näkyykö teippirajoja
varmistu huolloista, korjauksista ja koritöistä sekä korin yleisestä kunnosta
yleisellä käytetyn auton tarkastuslistalla pärjää hyvin
Noilla ajaa vielä pitkään, sisäänajo vasta tehty eikä pitäisi tulla kallista eteen. Sinisessä tuulilasin uusimistarve on hyvä paikka tingata, samassa etuna sisäpistoke lämmittimelle ja siistimmän oloinen sisusta. Kummankin kone riittää hyvin liikuttamaan autoa, tietenkin isompi kivempi siinä kohtaa. Käyntihäiriöt yleisempiä 2,0 litraisessa johon tuo kylmänä käynnistäminenkin viittaa.