Sen verran monta jakopäätä nähneenä ja vaihtaneena pidän tuota 307:n jakopäätä helposti käsiteltävänä kun ei rengasta edes tarvinnut irroittaa saati autoa nostaa...
Lähinnä jakopään kotelorakenne herätti hilpeyttä. 206:ssa sai jakohihnan näkyviin pari mutteria irroittamalla, mutta ei toimi 307:ssä missä kotelo on piilotettu tukirakenteen alle.
Olosuhteet pihamaalla, ilman työkalujen läsnäoloa ei tee hommaa helpoksi / nopeaksi.
Se kuka tekee purkamisen vesipumppuineen kymmenessä minuutissa haluaisin nähdä, vaikka kuinka hallisssa olis....
Kyllä realiteetti tälläisissä hommissa on aina jotain muuta kuin "tehty kymmenessä minuutissa", toki toisella kerralla helpompaa..
Tämä oli just neljänkymmenen vuoden autoilulla ensimmäinen kokemus kun jako menee sekaisin ja vielä paikallaan seisten.
Näen ongelman pösön rakenteellisena, se on näissä laitteissa vain hyväksyttävä ettei halvalla saa hyvää ;-)