Kiitos vastauksista. Ilmeisesti Peugeotista saa jo ihan järkevää keskustelua, kun vertaa vaikkapa Opel-foorumeihin
Onhan tuota ruiskua tullut puhdisteltua elektroniikkasprayllä ja crc:llä.
En ole uutta ecua päässyt vielä kokeilemaan, koska siinä menee se ajonesto päälle. Länsiautossa kävin kysymässä avaimen koodausta purkuauton tiedoilla, mutta olisivat halunneet ottaa auton sinne sisään, niin tuumasin, että voi tulla turhan kallis huolto. Ajoneston saa kai jollain palikalla ohitettua?
Bensapumpun rele tosiaan vaikutti olevan ihan kunnossa, enkä ole kuullut, että kellään olisi sen kanssa ollut ongelmia
Kuten videossa, niin kone alkaa heijaamaan lämmittyään. Kylmänä toimii ihan ok kaikilla kierrosalueilla. Lämpimänä 2000-3000 tonnin välillä sammuu siis kokonaan hetkeksi, kuten videolla. Olen kyllä tankannut ihan täyteenkin, mutta ei mitään vaikutusta. Ja STP.n ruiskunpuhdistus aineet bensan sekaan kahteen kertaan.
Avasin eilen taas sen ruiskun päällä olevan muovikotelon ja kun väänsin kaasua lisää moottorista, niin bensan tulo lakkasi kokonaan silloin, kun kierrokset nousi siihen pariintonniin. En tietenkään tiedä, sammuuko sytytyskin. Mutta erittäin terävää on tuo pätkiminen, eli ajaessa auto melkein pomppii. Ja tosiaan esimerkiksi ylämäkeen ajettaessa, tätä nykimistä ei tapahdu ollenkaan, vaan vasta sitten, kun koneen ei tarvitse enää vääntää. Moottorijarrutuksessa kaasua painettaessa kone reagoi vasta, kun poljin on melkein pohjassa.
Ajettu siis 168tkm