Kävinpä tänään leimalla laitteen kanssa ja täytyy sanoa että ihan hämmästyttää! Katsari ei löytänyt mitään moitittavaa vehkeestä vaikka syynäsi kyllä melkoisen tarkasti. KAikki kynnykset koputeltiin ja nivelet vemputettiin. Jarrut ihan tasaset ja iskarit ku uudet. Ihmetteli ku jopa sähkölasit ja keskuslukko pelaa, tais olla tojotan miehiä

Nyt on hyvä jatkaa kun on tuore leima.
Tähän asti tehtyä:
Heitetty masokistimallin kuppipenkit h****n ja alkuperäiset etulestat kiinni. Jostain kun vielä löytäis niihin orkkisverhoilut.
Kaikki listat ja puskurit palautettu orkkisväriin+uudet punaraidat.
Pränikät 195/55-15 suvikumit
Kytkin uusittu
Vetarit ja vaihdelaatikko tarkastettu ja huollettu
Öljyvuodot poistettu (ei Wynnssillä kuitenkaan)
Sytty säädetty ja tarkastettu koko kierrosalueella.
Asennettu FinBoostin laajakaistaLambdaloggeri,jonka ansiosta saatu seokset säädettyä parhaaseen suorituskykyyn ja silti tyhjäkäynnillä tuli lähes vähäpäästöisen lukemat. (ehkä paras ostokseni ikänä)
Etukoiranluut uusittu.
Etu-umpiot ja kilvet uusittu ja vaihdettu kirkkaat sivuvilkut. FL-mallin takavalot odottaa vielä hyllyllä.
Jarrut kunnostettu edessä ja takana, ei vaatinut kuin palojen vaihdot. Takana kaikki oli OK.
Koneessa on melko hyvin vetoja, kokeilin ihan "videokameratallenteella" suorituskykyä. 0-100 meni tasamaalla n. 8 sekassa ja 120 tuli lasiin 11 sek. Ei paha!
Nyt sitten katsellaan ulkomailta vähän palikkaa ja aletaan hakemaan sitä 160hp merkkipaalua vaparina.
Pari kuvaa liitteenä.

Kytkin OLI loppu....

Ehdoton värkki säätämiseen!




