Hienon näköistä ideointia ja soveltamista. Ainoa mikä tuossa pistää silmään on kompurapuolen lähdön asento mutta liekö vielä käännät sitä. Jokainen ylimääräinen mutka kun tappaa hupikerrointa ja mitä jyrkempi mutka niin sitä heikompi hupikerroin tulee

Mitä kautta ajattelit viedä nuo putket välijäähylle ja sieltä imusarjalle?
Teit varmaankin lisätilaa pudottamalla syyläriä alaspäin mutta siirsitkö sitä vielä taaksepäin?
Ja taas mielenkiinnosta kysymys: miksi et käyttänyt imevää flektiä, jolloin sen olisi saanut syylärin taakse öljynsuodattimen ja laatikon väliin.
Kyselen vain kun itse tein TCT-version 205:sta ja pähkäilin samojen asioiden kimpussa ja toteutin asioita hieman eritavalla. Olisi kiva, jos jaksaisit vähän avata minkä takia päädyit juuri tuollaisiin ratkaisuihin kuin päädyit?
Joku italialainen paja tekee 205 GTI:stä T16 replikaa. Eli korjataan äskeistä. Alkuperäisenä facelift versiona 205 GTI näyttää toiseksi parhaimmalle. 
Itse asiassa tuo on Dimman korisarjan tuoreempi painos eli "testarossa-mallisilla" takaloksuilla ja mulkatulla etupuskurilla, joten mikä tuosta tekee t16-replikan? Takapalat eivät myöskään ole avoimet, joten moottori taitanee olla edessä eikä keskellä.
Mulla on tuo versio tuosta Dimman sarjasta ja sitten se vanhempikin molemmat orkkiksena ja ehjänä