Vertailun vuoksi 170 kg sähkömoottoripyöräni kuluttaa 100 km/h vauhdissa n. 10 kW. Olen aikeissa rakentaa Xsaran ensialkuun moottoria lukuunottamatta samoilla komponenteilla eli 75 V akustolla (laskettuna 3 V per kenno, todellinen lepojännite 85 V) ja AXE7245 ohjaimella, jolla jatkuva teho on noin 200 A (75 V * 200 A = 15 kW) ja maksimi 450 A (75 V * 450 A = 34 kW). Sähkötehoja ei kuitenkaan voi suoraan verrata polttomoottorin tehoon. Vähän sama juttu kuin Otto- vs. Diesel-moottorit.
Autoon tulevan moottorin jatkuvaksi (60min) arvoiksi ilmoitetaan 12,8 kW, 2500 rpm, 72 V ja 220A. Max. 8000 rpm. Mikäli tuo 75 V + 450 A ei riitä niin pitää sitten nostaa jännitettä ja/tai hankkia tehokkaampi ohjain. Laki sallii max. 120 VDC järjestelmät ilman pätevyyksiä. Kuitenkin jo yli 60 VDC M-luokan ajoneuvojen pitää noudattaa UNECE R 100 -sääntöjä sähköjen osalta.
Elcat-sähköpakuissa oli myös 72-78 voltin järjestelmä samanluokan tehoilla.