Kirjoittaja Aihe: Peugeot 205 1.4i virittelyä  (Luettu 2689 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kaura65

  • Vieras
Peugeot 205 1.4i virittelyä
« : 04.09.2013, 23:07:08 »
Elikkäs tarkotus olis saada pikkukoneesta tehoa irti ilman ahdinta. Ensi viikolla lähtee kannesta milli pois ja tulee säädettävä nokkapyörä. Jyrkempää nokkaa olen kanssa katsellut, mutta ei tahdo oikeen löytyä mistään.

Osaisiko joku sanoa mistä mahtaisi saada kyseiseen malliin peltipakosarjan? Onko joku valmistanut jo niitä? Vai pitääkö tilata suoraan vaan marteliukselta?

buusba

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 221
Vs: Peugeot 205 1.4i virittelyä
« Vastaus #1 : 05.09.2013, 20:50:04 »
Nykyisin: Citroen C4 Grand Spacetourer bluehdi 130 EAT8 -21 / Peugeot 108 e-vti 68 -16 / Citroen 2CV 0,6 -71

Ex PSA:  Peugeot 206 GTI -00 / Peugeot 2008 VTI 82 -13 / Citroen C4 Picasso puretech 130 A -18 / Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15 / Peugeot 207 SW VTI 120 -08 / Peugeot 308 II SW Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97

Marko73

  • Vieras
Vs: Peugeot 205 1.4i virittelyä
« Vastaus #2 : 14.11.2017, 10:30:20 »
en tiedä onko tuo sinun 1.4i kone samanlainen kuin minun 106:ssa eli TU3 mutta sellainen tuntuma olisi että kannattaisi jättä tuo kone alkuperäiseksi ja hankkia sen tilalle vaikka isompi 1.6 kone

megaman

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 159
  • ajossa: 407 Coupé, 307 SW, Boxer
Vs: Peugeot 205 1.4i virittelyä
« Vastaus #3 : 14.11.2017, 11:35:29 »
Minä yllätyin tuosta 206:n 1,4 myllystä, sehän kulkee kuin pieni eläin. Varsinkin kiertää iloisesti. Ilmeisesti kevyt vauhtipyörä. Vois hyvin kuvitella, että pienellä kutittelulla kevyt 205 koppi alkaa liikahtaa. Ja äänillä loput...  ;)
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309, 206, 307...

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 802
Vs: Peugeot 205 1.4i virittelyä
« Vastaus #4 : 14.11.2017, 12:58:19 »
Samat kokemukset 1,4:sta 309-korissa. Mutta Kyllähän esim. alkupään 1.6 xu -koneella (kaasari) tuosta saisi aikamoisen vieterin. Sitkeyttä piisaisi.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04