Eihän siitä tarvitse ottaa kuin sisävalo irti ja kaksi torx-kantaista ruuvia auki, niin saa kattokonsolin pudotettua alas (johtojen varaan). Sen jälkeen jalan sisäpuolisessa osassa oleva pelti ruuvimeisselin kärjellä kääntäen irti ja antennin jalan kiinnittävä 8 mm kuusiokannalla oleva mutteri auki. Uusi jalka tilalle ja edellä mainitut toimenpiteet päinvastaisessa järjestyksessä ja valmista. Vierestä apparin paikalta homma katselin ja vähän avitin ulkopuolelta jalasta kiinni pitäen ja uuden tilalle vaihtaen. Kaikkine ihmettelyineen 10 minuutin homma.
Sisäpuolella ei ollut minkäänlaista ruostumista tai hapettumista havaittavissa, eikä mitään jälkiä, että vesi olisi tullut joskus sisään. Piiska vielä uupuu, kun marmorilla ei ollut sitä vaan jäi tilaukseen. Jalka maksoi 9 € ja piiska 13 €. Ehkä jostain Biltemasta olisi saanut halvemmalla, mutta ei maksanut vaivaa.
Vetokoukun sähköjen kanssa ihmetellessä meni sitten vähän pidempään, eikä valmista vielä tullut. Sen verran kuitenkin todettiin että vikaa oli sekä omassa kärryssä, että auton puolella pistorasiassa ja välissä vielä adapteri. Auton pistorasia jää myöhemmin ihmeteltäväksi tai ehkä tuo juniori vaihtaa koko pistorasian uuteen ja vähemmän ruosteiseen. Niitä kun sattuu autotallissa olemaan jo talon edellisen omistajan jäljiltä riittävän monta ylimääräistä.
Hyvin tuota junioria kiinnostaa tuota laitella, mutta niin kai se on että kun itselleen tekee, niin kiinnostustakin riittää. Tämän päivän hankinnat 60 € ja suurin osa laittamisen kohteista alkaa olla tehtynä.
Eilen illalla kun päästiin vähän paremmin auton alle, niin löytyi vasemmasta helmasta ikävä yllätys, joka olisi pitänyt jo ostaessa huomata. En tiedä mikä ihme sinne on osunut ja miten, kun helman pokkaus on lyhyeltä matkalta sisässä ja pohjassa välittömästi helmakotelon vieressä on noin 5 cm halkaisijaltaan oleva pyöreä painauma. Lisäksi hieman tästä keskelle päin näkyy n. 10 cm pitkä poikittainen suora painauma, mutta vain sen verran että juuri näkyy. Vähän kuin ovessa olisi jälki naapuriauton ovesta. Tuosta runnotusta kohdasta helma on ottanut sen verran siipeen, että saattanee kaivata lähiaikana pientä korjausta ettei lähde ruoste etenemään.