Se näkyy vaihtuvan ABS, ECU ilman mitään sopeutuksia. Sain jopa viisi, kuudesta niistä T20, M4 pulteista kiini. Pitää laittaa vielä viimeinenkin, mutta levänneilä sormilla. Lähin varikolta niin ei valo vain paloi. Kävin vähän ajelemassa ja tajusin, että moottori jäi kytkemättä. Se oli se jännitys siinä, että miten käy niin muistanut sitä laittaa. Toisaalta niinhän se on, että se mittaa moottorin vastusta. Se näkyy siinä kytkentäkaaviossakin. Sen laitoin ja se aika pitkään arpo ja sitten valo sammui ja soralla kokeilin niin jopa toimii yllättävän hyvin. Piirikortti näytti kuin satatuhatta ajetusta autosta otetulta. Päälleppäin näytti että sillä on ajettu aika lailla pitempään. Mutta kun sisälle vilkaisi niin se piti paikkansa mitä Liettualainen sanoi. Pitäis vielä käydä Motomaatissa katsomassa miten se nyt lukee ABS yksikön. Siinähän oli se, että luulin, että se ei osaa lukea, mutta sehän ei saanut yhteyttä alkuunsakaan ja antoi ihan oikein vikakoodit. Miten sen saa korjattua ja mikä siitä menee ja niin eespäin. Tuli samalla opiskeluta aika hyvin tämä osio. Oskiloskooppi kun olis niin se löytys melkein ABS, vika kuin vika. Sehän ei tässäkään pähkinässä olisi auttanut vikakoodien luku. Voin tuossa laittaa pari valokuva tämän asian tiimoilta. Eihän se varmaan ketään kiinnosta, mutta omaksi iloksi.