Meni kyllä matot hyvään kotiin. Käytä vaikka arkimattoina. Uskomattoman hienoa jälkeä sisäpuhdistuksessakin, kattoverhoilukin työstetty. 
Siistissä autossa on paljon mukavampi matkustaa

Normaalin käytetyn auton hajunkin saa tehokkaasti sisustapesulla ja ilmastoinnin desinfiointipatruunallan pois. Sonaxin 150ml ilmastoinnin puhdistusainepullon olen todennut kaikkein tehokkaimmaksi. Samalla saa ilmastoinnin hajut pois, jos sellaisia on.
Nytpä on sitten matot arkeen ja juhlaan

Tosi hienoa jälkeä. Tällaista puuhastelua on aina mukava seurata. Ja onnittelut uudesta hankinnasta. Sivuvilkkujen vaihdolla saa paljon aikaan pikkurahalla. Toinen on rekisterikilpien vaihtaminen uusiin, mutta tässä nekin näyttivät ihan hyvältä. Ruuvinkantoihin vielä valkoiset nastat ovat pilkku iin päälle. Sellaisia kikkoja mitä tulee itse harrastettua omiin ja lähipiirin autoihin.
Kiitos!
Olen täsmälleen samaa mieltä rekisterikilpiasiasta ja samaa olen harrastanut aikaisempienkin autojen kohdalla. Tässä rekisterikilvet on tosiaan ihan suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta kun muu auto on todella siisti niin kuluneisuus osuu vähän silmään. Tälle alkaa katsastus olla ajankohtainen ja samalla laitan konttorilla kilpitilauksen sisään. Samalla tulee valkoiset nastat ruuvien päälle. Vielä en ole tehnyt lopullista päätöstä siitä, pitäisikö tilata kilvet FIN-tunnuksella vai ilman sitä. Finnittömät olisivat vähän kliinimmät ja sopisivat auton ulkoiseen värimaailmaan saumattomammin. Toisaalta onko riskinä, että tässä autossa finnittömät kilvet vanhentaisivat lookkia ja kokonaisuus ei enää olisi niin tuoreen näköinen?
Viimeisimpään harrasteautoon otin ensirekisteröinnin yhteydessä perus finnittömiä pienemmät kilvet ilman maatunnusta, joiden koko oli arviolta noin 70% normaalista. Siihen ne sopivat täydellisesti, mutta auto oli toisaalta musta ja uudempi.
Tähän pösöön niitä pienempiä ei ole mahdollista saada, mutta mitä mieltä raati on kilvistä, maatunnuksilla vai ilman?