Lisätään hieman eiliseltä.
Eli eilen rupesin nyppimään turbon imuletkuja irti, ja tutkimaan, mitä on syöny.Samalla otin tuon bypass valven irti, mutta ehjän ja siistin näköinen oli kyllä.
Öljyä oli hiukan pinnoilla tuolla letkuissa/putkissa, mutta ei mitään ihmeempää. Myös map? anturi imuputkessa välijäähdyttimen jälkeen oli tosi siistin näköinen.
Tiputin myös pelkääjän puolen eturenkaan pois, ja sisämuovit lokasuojasta, kun kyseessä kerran kolariauto, joka ehjätty..
Olin melko varma, että lokasuojat yms on suojaamatta, mutta mitä hullua, yllätyin positiivisesti

Kaaret oli maalattu, ja massattukin sisäpinnalta.
Vetelin pyöränkotelon samalla kertaa alustamassalla, kun oli tilaa.
Näyttäs vähän siltä, että auton korjannut olisi tehny ittelleen autoa, eikä vain myyntiä varten.
Myyjän mukaan auton korjannut henkilö oli kuollut, joten paljon mahdollista, että itselleen on korjannut, sen verran siistit oli paikat.
Akun vaihdoin myös, kun banneri odotti edellisen auton jäljiltä varastossa. Oisko vähissä virroissa, kun economy mode kummittelee nyt vaihdon jälkeen? Täytyy ajaa siihen virtaa lisää

Apulaitehihna oli jo hieman murteilla, sen vois kai jo vaihtaa.
Kaiken kaikkiaan oli positiivinen yllätys tuo purku.
Sitten kysymystä teille tietäjille:
Kylmänä auton tyhjäkäynti heiluttaa erikoisesti moottoria. Myös, kun pysähtyy liikennevaloihin, niin voisi epäillä keulalla olevan isompikin kone, kun täristää keulaa.
Käy kyllä muuten hyvin, eikä tyhjäkäynti vaella, mittarin mukaan n.800 kierrosta tyhjäkäynnillä. Onko moottorin tuennassa jotain outoa.
