Eli vuonna 2010 ilkeä katsastusmies ei tuohon enää leimaa antanut

Oikealta takaa lehtijousen kiinnitys palkkiin olisi kuulemma tarvinnut lisävahvistuksia ! Kolmelle sepälle (korjaamolle) kävin työtä tarjoamassa, mutta ketään ei kiinnostanut ! ? Joten meinasin että annetaan olla, kun itse en pysty tuommoisia autohommia tekemään, vaikka maanviljelijät moniosaajia ollaankin

Aikaisemmin yksi naapurin poika tuohon peltipaikkoja jo hitsaili ja harmaata maalia päälle vaan eli ruma on siltä osin.
Nyt kävi Pösöä sääliksi, joten ajattelin koettaa käymään ja ajaa se jonnekin liiterin nurkkaan, vaikka aina on puutetta katoksista.
Videolla on kolmas käynnistys. Ekalla kerralla ei lähtenyt, kun suodattimen ja pumpun välinen letku vuoteli niin pahasti, hommasin uuden. Toisella kertaa jo lähti, mutta ei ollut tarpeeksi henkilökuntaa paikalla kuvaamaan, kun yksi starttasi ja toinen ilmasi. Kolmannesta kerrasta alkaen käynnistyy normaalisti ja hienosti pistelee vuoden 2010 kesälaadulla

Pirunmoinen homma olisi saada niin hyvään kuntoon, että saisi kylilläkin ajella. Peltoteillä ja heinäpelloilla jo ajelin ja hyvin toimii, jarrut vähän jumittaa, mutta eiköhän ne siitä tokene.
Juu jäykkä on takapää lehtijousineen, kun tässä on aivan ylivoimainen kantavuus (1290 kg) suhteessa omapainoon (1300 kg). Japanilaisiin aikoinaan verrattiin ja tässä oli kantavuutta muistaakseni jopa 200 kg enemmän kuin japseissa tuolloin. Eli isävainaan kanssa tämä uutena ostettiin. Vuosimallia 1984 ja nyt ajettuna noin 290 000 km.