Sisusta alkaa olla melko hyvin kasassa, vaikka huonosti on tätä ehtinyt rakennella. Takapenkin istuinosa vielä irti, kun pitäisi sieltä tankin päältä vähän vielä johtoja asennella. Akunkin kytkin kiinni, ei nyt aivan pieleen ole sähkö hommat menneet, kun ei heti ainakaan alannut savuamaan.

Hiukan oli paikoittain havaittavissa pientä ahtautta osien paikalleen sovituksessa, mutta kyllä ne pienellä jumppauksella kaikki saatiin sopimaan.
Seuraavaksi pitäisi tuulilasin alla olevan kourun pohjasta hitsailla tuollainen vajaa 10cm halkaisijan reikä umpeen. Sitten saisi sovitella tekniikkaa paikalleen ja etuapurunko täytyy katsoa valmiiksi sellaiseen kuntoon ettei tule katsastuksessa sanomista. Katsotaan nyt kuinka tässä tekisi, laittaisko pyöränlaakeritkin suosista heti uudet. Nuo helposti vaihdettavat nivelet ja iskarin kääntölaakerit nyt tietysti menee uusiksi tässä kohtaa.
Takapäähän olen haaveillut 607 FL jarrusatuloita, niin ei tarvisi murehtia noita jarrukilpiä enää. Mutta vaijerien sopivuus vähän mietityttää, pitäisi tutkia.
Myös upotettavan vararengas kotelon lisääminen 607sta kiinnostaisi, ei olisi vararengas niin hankalasti tarpeen tulleen saatavissa. Ja menisi tuonne koteloon vähän muutakin pientä pois kontista pyörimästä. Mutta vaikuttaakohan tuo kontin pohjan leikkeleminen korin jäykkyyteen tms?
