Nyt ilmeni onkelma. Nimittäin tuon muuttuva tehosteisen ohjauksen kanssa. Eli Servotronic lienee hienommalta nimeltään. Kun ei tuo v6 peräisin oleva hammastangon ja tehostinpumpun välinen letku sovi paikalleen suoraan. 2 litrasessa ko. putki menee koneen alta ja tuossa v6 se kulki jollain tapaa koneen päältä. Meinasin vain käydä hydrauli firmassa teettämässä uuden oikean pituisen ja mallisen, mutta ei kuulemma onnistu tai eivät halua tehdä (2 paikkaa kysytty).

No tulipahan marmorillakin käytyä kysymässä tuollaisen perään, mutta tutkimisen jälkeen meinasi että ei ole servotronikkia koskaan saanut 2 litraisen koneen kanssa.
Eli valmiiksi oikeanlaista letkua ei sitten ilmeisesti ole olemassa koskaan ollutkaan, XM sitikassakin kai sitten taas ihan erilainen, kun siinä hydrauli alusta ja ohjausko menee samassa jotenkin.
Se jäi kysymättä, olisko 2.0 turbossa ollut saatavilla servotronikkia, mutta sellaisenkin valmiin letkun löytäminen voisi olla kiven alla. Se voisi vain malliltaan olla lähempänä oikeaa kuin tuo v6 letku.
Tuosta V6 letkusta voisi juuri saada tehtyä, jos nuo metalliputken mutkat sais jotenkin oijottua. Mutta murtuuko poikki sitten, jos alan vääntelemään?

Niin ja toinen pää pitäisi saada käännettyä mutkalle.
Onko hyviä ehdotuksia, tai kokemuksia, paikkaa tiedossa missä onnistuisi teettää oikeanlainen tai soveltuuko jostain muusta mallista?